Attans...

Måndag 28 september

Hej hörrni..de var visst inte helg nästa gång ja skrev :/ Attans då..Det blev inget bloggande för min del i helgen vilket var lite otur eftersom jag var ut och fotade lite grann i helgen. Min syster snodde datorn av mig i lördags och då passade jag på att gå ut och gå ett tag. Gick och kom tillslut fram till Irstas Kyrka..så jag strövade runt där på kyrkogården lite..:( Man blir lite ledsen när man ser alla som har dött och så. Är ganska glad att jag inte har mist någon ännu, men de kommer nog vara jobbigt den dag man gör de kan jag tänka mig.
Men iaf..Ja ska lägga upp lite bilder här sen när jag kommer hem..sitter på jobbet just nu så kan inte göra det här. Min gamla stenkaka till dator på jobbet vet nog inte ens vad Bluetooth är ^^ haha

Håller på att fixa alla söndagsprogrammen förtfarande..har gjort det hela dagen typ och de tar ju aldrig slut. Jag springer även fram och tillbaka till Kopparlundsgymnasiet och är med där på intrudoktion av Radiprojektet de ska ha. Hihi ska bli kul att jobba tsm med Camilla, Iris och Tommy. Skönt gäng^^

Men varför brådska egentligen? Ska ju ändå vara kvar på jobbet tills klockan 7 ikväll eftersom jag ska ha Arospennorna istället för Madde som är och hämtar hem sig en häst :P Som heter Olle^^ *fniss* gulligt eller vad?:P

Nej hörrni nu ska jag pallra mig iväg till KG igen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Olle på en häst?! Haha, lite gulligt

2009-09-28 @ 17:28:42
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Nina

Oj du har det fullt upp iaf :P

2009-09-28 @ 18:23:40
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0