Oktober och +1grad ute

Torsdag 1 Oktober

Hujeda mig, när det var dags att bege sig till jobbet idag var det endast 1grad ute :O iskallt verkligen. Så jag satt på full utrustning: Stor halsduk, jacka och vantar. :P Lite skönt att få använda sig av halsduken igen faktiskt :) Stor och skön, en krämvit halsduk jag fick av mormor för två år sedan :D
Men ändå så blir ja lite glad av att det är kallt :P De luktar så fräscht. De luktar skidsemester i Österrike :D Och det finns nästan inget bättre än en skidresa till Österrike :P


Sölden, Österrike


En positiv sak är att jag märker att vissa läser min blogg iaf^^ haha fick ett sms igår från morfar där det stog följande:

Grattis till första lönen. Köp en rattmuff!

Hahah tack morfar ^^ Jag skulle nog köpa en rattmuff om jag inte tyckte de var så bängliga, man får inte bra grepp om ratten när man har rattmuff. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0