Ledig dag

Tisdag 27 oktober

Idag tar ja igen lite jobbade timmar genom att vara ledig. Radion klarar sig utan mig eftersom det är höstlov och sånt för skolorna nu.
Så jag belönade mig själv med en sovmorgon. :D Sen blev det till att åka och kolla på tapeter till hela lägenheten. Förhoppningsvis får vi nån som kommer hit och fixar de snarast. Skulle vara skönt, de skulle redan gjorts i sommar men de är sega här där vi bor.

Sen åkte mamma ja och linda till Maxi för att handla. Det blev en massa skoj :D
Jag har hört massa bra om ett schampoo av Madde som ja tänkte testa :P Ska bli spännande, riktigt stora flaskor.


Sedan slog ja även till och köpte mig ett foundation och ett puder, nu ska vi se om det är nå bra :) Foundationet måste ni nästan ha sett på reklamer på tv och så, det sägs vara bra för torr hy vilket ja har så  de gjorde mig nyfiken. Pudret är mot oljig hy vilket kanske känns lite som dubbelsignaler här men ja har nämligen oljig hy med^^ en helt hopplös hy. För tillfället är ja så torr i ansiktet att de känns som att ögonlocken ska falla av snart ^^ Och många gånger ser man sig i spegeln och ser att man är jätteglansig istället..aldrig är de bra haha :P så nu ska vi se hur detta ska gå.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0