Hoppsan!

Fredag 2 oktober

Hahah jösses ^^ Idag var det kallt ute när man for till jobbet :P Det var så kallt att ja var tvungen att skrapa rutorna på bilen innan heheh så ja gjorde ju de :p och far iväg..:P
När ja kom till jobbet klev ja ur bilen och låste och gick mot ingången...Och gick på en hal fläck! Med mina platta stövlar till skor :P hahah om man säger så här så måste de ju sett ganska kul ut för jag kom gåendes med väska över axeln och höll precis på att rätta till kläderna när jag började halka runt likt Kalle Anka på den där isfläcken. Hahah som tur var klarade jag mig från att ramla :P Men de var ju efter man hade halkat runt likt någon som dansar en väderdans :P hahahahahah ja kunde inte hålla mig för skratt ^^ Speciellt inte när ja kollar upp och ser att precis då parkerar Bertil sin bil mitt emot där det hände :P Han måste ju fått sig ett rejält skratt ^^
Ja, ja.. man måste ju underhålla någon ^^

Så dagen börjar bra helt enkelt :P hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa å fy så jävla goda dom är! Har tryckt i mig snart tio idag haha :P .



Ne jag vågade inte säga nått haha eller ja fick typ tunghäfta varje gång ja försökte. Så mamma får sköta de där :P Hade ju kläder så det inte syntes så då gick de ju bättre för mig å hålla mun :P



Ja om allt går som det ska så blir det ett jäkla mars barn tror jag ;) Ska på Ultraljud nästa vecka å se hur den lille mår där inne...



Kram

2009-10-02 @ 19:27:15
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: Ralf

Haha, klant ;)

2009-10-05 @ 10:38:32
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, Ralf ska det inte vara :P

2009-10-05 @ 10:41:12
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0