Halloween Weekend

Fredag 30 oktober

Iik! Nu har hela oktober gått också!! Vart tar tiden vägen??! Nästa gång jag sätter foten på kontoret kommer det vara November! Hur skumt är inte det likssom! :P

Jag sitter och har lunch just nu på Aerbeitet. Per och en kille gick just iväg och skulle ha möte nere hos Pierre. Så nu sitter jag här ensam så kunde kräma på radion lite mer ett tag :) Man vill ju inte störa Per när han arbetar likssom.
Till lunch åt jag en kycklingsallad från Valsaren. Den är mycket god. Samtidigt var jag ner till Posten och postade iväg ett brev till Matt. :P Hahah fick brev från honom i onsdags som var ca 4-5 A4 långt *jisses* Så jag kunde inte vara sämre jag så ja skrev 4 A4 sidor svar :P Gjorde ont i handen efteråt.

Nu är det inte mycket tid kvar på jobbet idag. Lite innan fyra åker jag härifrån och beger mig till stationen för att hämta upp Jesper. Yes, han ska komma på Västeråsbesök i helgen. Det har dock aldrig förr hänt (om man inte räknar med studenten, då satt han ju bara inne hos kusinerna så..) så nu ska vi ut ikväll med Madde och Erik. Sen imorgon ska vi nog ut med mormor och morfar till Ridön. Ska bli kul tycker jag :) Om det är fint väder. Då kan man ta lite kort som Per kan få lägga upp på Öppna Kanalen sen :)



Trevlig Helg alla!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0