Grattis!! :D

Onsdag 7 oktober

Jag måste bara börja det hela med att säga Stort Grattis till min underbara vän Lovisa och hennes sambo Fredrik som ska få bebis i april månad :D Iiih!! Jag är så otroligt glad för er skull ska ni veta! :D Helt underbart för er! Och jag är också så jätteglad att jag får den stora äran att vara gudmor åt bebis sen :D woho, ja ska göra mitt allra bästa! :P Och behöver ni barnvakt är de bara att ringa till mig :)



Jag blev verkligen jätteglad när jag fick höra den stora nyheten. I somras när vi begav oss till Göteborg tillsamman, vi tjejjor, så berättade jag för dig Lovisa att om och när jag får barn så ska antingen du eller min syster vara gudmor åt den. Och jag beskrev även varför, för att du har Fredrik och ni har ett stadigt förhållande. Ni har vart tillsammans för alltid typ, ni bor ihop, ni har ett hus, ni har en inkomst och ni är mogna. Därför skulle jag känna mig trygg att veta att min unge skulle ha er. :) Och nu hände det alltså, att ni snart får ett eget barn och jag står fortfarande fast vid vad jag tycker :) Ni kommer bli bra föräldrar! ♥ Så ännu en gång, Stort Grattis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas jag inte får en massa barnkläder iaf :P

2009-10-07 @ 19:30:55
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

SVAR: Tack så jätte mycket för din kommentar i min blogg och ditt mascara-tips! Kul att du kikade in :) Jag ska visa en sammanställning i procent av vilka mascaror som är populärast imorgon :)



Följ gärna via bloglovin om du fastnar för min blogg! Kram och kärlek ♥



Ps. du har en väldigt snygg/orginell bloggdesign :)

2009-10-07 @ 22:26:54
URL: http://aboutveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0