Tjejhärjning i Möklintaskogarna

Söndag 22 november

Ja nu är klockan 10 på södagsmorgonen. Jag har vart vaken lite mer än en timme faktiskt :S Kunde inte sova på grund av ryggsmärtor igen. Måste verkligen ha en ny säng...
Kom hem runt två tiden igårkväll efter en galen kväll i Möklinta hos Ninos Bandidos.  :P
Jag åkte hemifrån igår runt halv ett, plockade upp Lovisa på Hälla Shopping, Åkte till Sala och hämtade upp Nina på Stationen där då hon just kommit från Borlänge. Sen gick vi in och handlade mat på Åkrahallen (de har byggt om nu!! :O ) Sen åkte vi vidare till Möklinta.
Där packade vi upp och hade oss tills Johanna kom och joinade gruppen.
Sen så kan man sammanfatta kvällen som följande:
Pizzabakande (nej vi bör inte för folks säkerhets skull öppna egen pizzeria)
Party Alias
Många skratt
Massa chips och godis
Lovisa somnar i soffan
Johanna ritar porträtt av oss



Hahah kul kväll helt klart :D Förhoppningsvis får jag bilder av alla andra tjejor som jag kan lägga upp sen :P De skulle vara kul

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan skicka några :)

2009-11-22 @ 12:04:42
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0