Te och Macka

Torsdag 26 november

Äntligen är de snart helg :P

Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av två brev från USA. :D Mycket glad blev jag.

Så nu har jag skrivit klart ett svar till Sarah, men brevet till Matt får vänta ett tag, han skriver så mycket så man vill skriva minst lika mycket tillbaka och det tar ett tag. :)

Sitter just nu på kontoret och dricker te med honung i. Mycket gott tycker jag och så får det ett extra plus i kanten för att honungen är en aning nyttigare än sockerbitar :)

Nu när jag har en liten stund till övers här (någon kommer strypa mig för de eftersom de alltid finns saker att göra) så tänkte jag dela med mig av lite bilder från helgen som jag precis laddade ur mobilen.

Mamma och jag var och shoppade på söndagen som jag pratade om förut (de var då vi fixade kanaler till tvn) och då var vi på bauhaus och kollade in julsakerna. Fina mössor och öronmuffar fanns de haha

 

När vi kom hem så fanns de inga parkeringar på det vanliga stället vi parkerar bilen på så vi var tvugna att parkera på skolans parkering. Då stog den här bjässen där och jag var bara tvungen att parkera bredvid och visa skillnaden :O :D !! Kolla in monstret!! Våran bil är liksom en kombi, hyffsat stor ändå. Men den ser ju jätteliten ut jämfört med den däär!!



Och sen så var vi ju på New Moon bio och jag införskaffade oss massor med godsaker att tugga på. 1 Stor popcorn 1 stor Snacks och två stora coca cola....och jag undrar varför ja är fet? :P


Här är min syster och Edward... :P ser näästan ut som de står bredvid varandra.

Hahah ja de var nog allt jag tänkte dela med mig av så länge!

Skål på er *hötter med min temugg*
:D


Kommentarer
Postat av: Renfan

ha tycker helt klart du borde köpa renmuffarna :O dom var jätte heta ju ;)

2009-11-27 @ 01:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0