Snö tack!

24 november

Hörrni! Om bara några dagar är det slut på november och dags för december...vart är snön?
Jag är en snöälskande människa, mitt paradis är -5grader, strålande solsken o blå himmel och 2 meter snö. Och om livet ska vara extra bra så ska man stå uppe på en alptopp med ett par skidor på fötterna.
Jag är även ett stort fan av väldigt mycket snö på julafton och nyår (som det inte vart på många herrans år nu)

Men nu börjar jag bli lite orolig här, tänk om inte snön kommer? Just nu är det ca. +6grader ute och regn..Inte det minsta kul. Det skulle vara helt hemskt om det inte kom nån snö alls i år! Eller ännu värre: Att de bara kom slask snö...

Nej vädergudarna detta är inte bra, nu får ni ta och skaffa fram lagom kallt väder och massa snö till mig lagom till lucia och som ligger kvar till i slutet av februari. Tack!


Kommentarer
Postat av: :O

jag hoppas åxå det böir snö snart :( ruttna löv är ju inte så skoj att kolla på direkt...

Fast det finns lite mer tid kvar än du tror :O en hel dag faktiskt ;)

2009-11-24 @ 15:33:44
Postat av: Sazzo

förstår inte vad du pratar om :O

2009-11-26 @ 10:49:27
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0