Grisar

...Ja nu tänker ni väl på svininfluensan inte sant? :P

Men neej de va inte de ja syftade på. Jag sitter just nu på das Arbeit och käkar lunch för mig själv. Fanns ingen ork att göra mat igår när ja kom hem eftersom ja jobbade till nio. Så de blev utemat idag. Så nu sitter ja och njuter av grekisk spett med tsatsiki sås och pommes :D Jag tror inte de finns något bättre än tsatsikisås om ja ska vara ärlig. Visst, man luktar säkert jätteilla men faen så gott de är :D
Och de bästa är nästan att jag har plastbestick och äter med vilket resulterar i att man inte kan slita och dra så mycket i köttet..Så jag fick använda mig av fingrarna ^^ Inföding style. Och på något sätt blir det ännu godare då :P Mmmm!!



Medans ja sitter här och tuggar i mig de sista pommesarna så tänkte ja också passa på och säga 100000000000000000000000000 miljarder GRATTIS till Nina som klarade uppkörningen idag!! :D Grattis och välkommen till klubben! :D


(Nina är filuren som inte posar på denna bild)

Och så måste ja ju självklart hålla alla tummar ja har för att Madde snart blir frisk igen. Stackaren ligger hemma med feber. Krya på dig kompis:)


Madde när vi var på inspelning av Singing Bee Celeb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0