Godnatt

Ja godnatt på er, nu tänkte jag sova.
Har vart en bra dag tycker jag :)
Först gick hela dagen mycket mycket segt, och jag var mycket nervös där ett tag. Men de kändes väldigt bra efteråt det var inte så farligt som jag hade tänkt. :)
Sen var det dans, johanna var sjuk idag så först fick vi dansa själva. De andra i gruppen tydde sig till mig och madde för vi var typ de enda som kunde dansen bra. Sen kom iaf läraren och sådär..
Fick även rekomendationer idag (vilka klasser de tycker man ska fortsätta i efter jul) och jag fick samma grupp som de andra vilket jag inte tycker om. Inge illa menat mot någon i min grupp, men det är väldigt tråkigt att inte utvecklas när man dansar. Det är en väldig stor klyfta mellan oss tjejer som har dansat en termin mer än de andra vilket gör att vi har gjort gamla saker hela denna termin.  :( Och sen är showjazzen på söndagar nästa år vilket kan bli svårt de med. Men jag ska ändå dansa, vill verkligen de, älskar att dansa.

nej nu ska jag iaf sova!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0