En sån da...

..En sån där da som man inte bör kliva ur sängen!
Urk!

Jag är så trött att jag knappt kan fatta de själv, hela kroppen känns tung och seg och ögonen öppnar inte helt vad man än gör.
Sitter just nu på jobbet, efter många om och men.. Idag var jag äntligen på väg till jobbet i tid och ganska nöjd med mig själv att ja var de också. Halvvägs till jobbet kommer jag på att jag glömt jobbnycklarna hemma. (!!!)
Och jag måste typ alltid ha med mig dom annars kommer jag inte in någonstans. Utan larmkort här är man handikappad..Jaa, så det var bara att vända på lämplig plats och köra tillbaka, springa upp i lägenheten och hämta dom, springa tillbaka till bilen och be att man inte har glömt något annat superviktigt.

Dagen började inte speciellt bra kan man säga.
Ungefär lika bra som alla mina försök till att hitta lägenhet. Ibland (ofta) känns det helt omöjligt att få tag på en lägenhet! Blir frustrerad att man aldrig ens får åka på visning bara för man hamnar långt ner i kölistan. Bara för att jag är ung behöver det inte betyda att jag  inte kan betala för mig själv.
Skulle vara så skönt att få tag i något nu..
Vad kan man göra för att få tag i en lägenhet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0