VårRuset

Tisdag 19 maj

GRATTIS NINA på 19 ÅRS DAGEN!!! :D
HareKanin klubbens Ordförande, M.T´s utomståing och Borlänges hot mot allmänheten :D Hipp Hipp Hurra!! :D

Just nu sitter jag i skolan och har just ätit mat. Unbelivable, ingen plast, inga ögonfransar och absolut inga getingar i maten! :O Jag tror jag drömmer, nyp mig någon! :P haha Dock var det rått bacon som sladdrade runt men man får väl vara nöjd ändå.

Och jag har slutat för dagen! Är det inte för härligt?? :D Meeen....Nej...vi ska ha utklädnadsshowsmöte :( från...för 2 min sen till 14. Och sen måste jag göra radiojobb. Känns inte som att man får någon tid att kunna göra klart andra saker vilket gör så jag får panik igen. :(

Men men jag kan inte göra så mycket åt det om ingen vet hur man kan dubblera sig??:P

Och sen kl 19.00 ikväll så blir de till att springa VårRuset! 5 km runt i västerås och kämpa mot barnvagnar och modern min som utmanar mig och syster. nu jävlar ska hon tystas ner haha;)
Synd bara att jag hamnat i en svacka just nu när de gäller springningen men hoppas att ja tar mig ur den idag.




Men nu ska jag grejja ;) Ska även berätta att filmen MAJA är nu klar och snart får jag den på mitt kära USB minne :D Jippie nån som vill förhandstitta med mig?:P

Ha de bra alla!!


Kommentarer
Postat av: Födelsedagsbarnet Nina

Tack! :D jag gillar din beskrivning av mig ;D hihi.. :D

2009-05-19 @ 11:41:59
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/
Postat av: Mr. J

Hur gick det? :D

2009-05-20 @ 16:45:01
Postat av: Johanna

Hoppas att du inte ramlade ;)

2009-05-20 @ 17:54:53
URL: http://melinsvardag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack hörrni det gick mycket bra på springspringet. :D var skönt och gick bra. :D hihi

Och Nina: Jag tyckte själv om den beskrivningen de är ju du ju;)

2009-05-20 @ 22:34:56
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: Marina A

Hur gick det i tävlingen mot mor och syster?

2009-05-22 @ 14:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0