Sandriizz

Onsdag 13 maj

Grattis mormor som har namnsdag idag! Tjoho! :D

Idag har det vart skola,skola och skola...och lite skjutsande. Skjutsade mamma och hennes jobbarkompisar till en kick off på sigurdsgatan så åkte hemifrån tidigt. Sen började jag halv nio med projektarbete och då fick vi våra studentböcker..:D:D haha de va jättekul att sitta och kolla i den:D 

     

Richard är så gullig som skrev att han kommer sakna "äntligen superfredag" ;) hahah gulligt jag kommer sakna alla lärare dom är så söta ;)

På projektarbtet på eftermiddagen så tatuerade jag madde lite ;) haha eeller...tatuerade med en bläckpenna..:) Erik tatuerade henne med blyerts de gjorde lite ondare..Sen fick Erik en gubbe på handen med..

     

Sen efter skolan skulle jag jobba på radion men de fanns ingen referens :S  så de blev inge jobb. De blev Stan istället med Erik och sen hem och laga mat..:)

Såå nu är jag alltså hemma :D Har bett om ledighet den 8e juni idag och de fick jag fast många tyckte de va småidiotiskt att ta ledigt så nära studenten. Men dom vet inte varför heller.
Sen har jag pratat med morfar i telefonen också, han och mormor är i kloten och fiskar :) Skulle vara sköönt att åka bort sådär. Blir inte jag pensionär snart??:P



Ha de bra alla ;)

Kommentarer
Postat av: Fattig fotograf

Enligt madde sååå gjorde det ju inte "ont" fast hon sa väldigt mkt aj trots det :P



åå jaaag borde ha ensamrätt på din sista bild! den är min! meen har inga bevis :( så antar att du får den :P

2009-05-13 @ 20:25:14
Postat av: Mr. J

Vad cool du ser ut när du kör bil! haha vilka tatueringar!

2009-05-13 @ 21:02:09
Postat av: Johanna

Vad roligt med en studentbok! Ksk ligger tydligen lite efter ;)

2009-05-14 @ 09:12:23
URL: http://melinsvardag.blogg.se/
Postat av: Marina A

Ligger det i släkten ;) såna där blomslingor ritade jag också när jag var i din ålder.

Kram

2009-05-14 @ 13:28:06
Postat av: Lovisa

haha du kan ju bara gissa vem de va:D

2009-05-14 @ 13:41:33
URL: http://lovisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0