Medelmåttig dag blev ganska bra ändå!

Jaa den här dagen blev väldigt bra när jag kom hem!! :O:O:O :D

Kom hem och kollade mejlen för att Ida hade skickat ett mejl till mig sa hon (såg att de va tre mejl hon skickat) så hade jag också fått två mejl från intagningen där jag vill komma in :O Så jag gick in på den sidan och såg att de vill att jag ska komma på test:D:D:D:D Så den 8 Juni åker jag till Stockholm :D:D Har iiingen aning vart de ligger dit jag ska men de ska jag nog hinna hitta;)

Efter de gick jag ut och sprang och skrämde en kille där^^ haha

Efter de blev de dusch och senare Eurovision Song Contest delfinal1

Och så snart blir de sussa kudden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0