Klassfest på Djäkneberget

Torsdag 28 maj

Grattis Martin som fyller 19 idag! :D

Jag sitter just nu i skolan och lodar runt..uch jag tror de flesta treor är ganska trötta idag..
Jag själv är så trött att jag skulle kunna somna sittandes..
Igår så var vi på klassfest på Djäkneberget tillsammans med en liten drös av folk. Det var mycket trevligt faktiskt. Jag körde så höll mig från alkoholen vilket jag är ganska glad för idag. Istället skjutsade jag hem folk ordentligt.
Tror jag var hemma runt halv 2 på natten och stupade i säng. Sen var det upp 7 för att dra till skolan. Det var utklädnadsshowsmöte på morgonen och hela klassen skulle vart där....men just de...SKULLE vart där. När vi kommer till skolan är det fan knappt några där och vi upptäcker att vi åkt hit i onödan..Dåå blev man ganska irriterad faktiskt. Såå jag, madde, erik och (ibland) johannes satt och halvsov i ett grupprum tills det var dags att äta. Då gick jag och madde och erik ut och åt på thai fast food. gott! :D

Såå nu sitter jag då här...trött..

Och eftermiddagens lektioner är fritt arbete så känns egentligen inte ens värt att vara här..men men..

Ska hämta ut min klänning på skiljebo idag med innan jag åker hem..Imorgon är det Elba fest och just nu är jag inte taggad...men de kommer nog..när jag fått sova ordentligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0