Hockey!!

Torsdag 7 maj

IIH nyss var det hockey och sverige vann mot tjeckien med 3-1 :D Yeeees!! Imorgon blir det semi mot kanada och jag kommer personligen spöa upp förste bästa kanadensare om de spelar lika fult som i JVM!!  :O
Så imorrn blir det till att sitta i soffan hela kvällen och kolla!:D Funderar på att åka hem till pappa och sleepa där, ska ju till Madde på lördag mitt på dan skulle vara ganska bekvämt att slippa åka till sala. :) deee blir nog så :D



Idag var det till skolan tidigt och jobba med läxor...alla dessa läxor..men de går frammåt...:P säger ifrån till alla inbjudningar till studentfester m.m just nu, känner mig tråkig men kommer delta så fort allt är klart;) de kan ni skriva upp!
Sen var det projektarbete hela dagen, synd bara på sånt oväsen ibland från folk runt omkring men vad ska man göra likssom...de stället man rymde till i skolan för att få lugn och ro är en krigszon nu förtiden.
Seen efter skolan blev de till att plugga Matte med erik. Alla dessa satans talföljder..haha hatar dom! Finns ingen nytta med dom..^^ usch.
Köpa kattmat på Hälla --> skjutsa hem Erik --> tanka --> åka hem.
Sen äta och kolla på hockeyn som sagt.

Gillade min look idag, matchade ögonskugga med kläder och hade även fina smycken till, men örhängena gjorde ont och jag råka gnida bort de mesta sminket under dagen:O jösses! haha så när man kom hem var man ju inte vacker iaf ;)  Men ni får en "före" bild iaf;)



Nu ska jag sova! Ska upp tidigt och åka till skolan..Sovmorgon? Nej de får jag nog inte på länge..;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så fin så! Passar i lila :)

2009-05-08 @ 10:06:39
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0