Helg

Fredag 15 maj

Yes nu är det helg!!

Har suttit och kollat på projektredovisningar hela dagen! Några få var intressanta men jösses vad uttråkande de var att kolla på dom som aldrig kom till saken.
Efter skolan så stannade jag kvar i mum ett tag med erik när han fixade med sin visuella poesi. Och sen gick jag till tåget och åkte hem till sala. Hahah och det märks också att de är vår nu för alla pojkar blir knasiga nu ;) haha



Kääänner att de blir en massa ego bilder men jag tänkta bara visa upp outfiten idag. enkelt, svart linne, jeans, skärp och mina gamla älsklingar: mina bruna högklackade sandaletter. :D

När jag hade kommit hem så satte jag på mig idrottskläder och ut och sprang. Jösses vad kallt det var idag, fast solen sken var vinden askall :S

Aldeles om ett tag ska jag och syster ut till affären och handla lite, ska bara försöka få mitt hår att torka lite till..:) Sen blir det till att gosa upp sig i soffhörnet och glo lite :D

För imorgon är det dags för livesädning från en festival igen. Dom sändningarna är sköna :D Kul när människor kommer in i studion helt spontant och snackar och är med i radio.
Sååå kan ni ratta in oss imorgon (för täckningen är ju inte den bästa) så lyssna mellan 11-13 för då sänder vi :D 93.7 MHz.

Vad ska ni själva göra nu en sånhär fredagskväll??:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0