Sista dagen innan helgen

Onsdag 25 mars

...Yep ni hörde rätt, det är den sista dagen i skolan innan helgen för mig. Vi har nämligen studiedag tors-fred.
Och imorgon fyller jag år.. :D
Erik hade bakat en kladdkaka med chokladdoppade frukter på åt mig idag :D Tack! Så hela medieinriktningen fick äta av den och alla ställde sig upp och sjöng för mig..tillochmed tommy.. :O Lite kul faktiskt.. :) Tack alla för en fin sång.

Det är alltid ett sånt stort hemlighetsmakeri såhär innan en födelsedag..:P haha alla springer runt för att göra saker men man får aldrig veta vad...Folk förvinner "mystiskt" iväg och man kommer på sig sitta helt ensam..Sen kommer alla tillbaka med ansikten som små änglar. Eller så fort man kommer in i ett rum så tystnar alla.
Det är tur att det bara händer före födelsedagar annars skulle jag känna mig ganska ensam... :/ :)
Hellre fixar jag med någon annans födelsedag än att se folk runt om mig fixa till min födelsedag. haha sån är jag :P

Klockan 4 slutar den här lektionen (mediainriktning ljudmedier) och mamma kommer och hämtar mig och ev. Johannes (där har vi det där hemlighetsmakeriet igen) och så ska vi åka och hämta mig tårta tills imorgon! :D Smöörgåstårta för mig yes pleeaase. Sen blir det hem och snygga till huset för det kommer fler och kollar på det ikväll.
Sen blir det till att göra massa läxor antar jag ..:) mindre kul kanske men jag ser fram emot att få dom klara.

Jag och Johannes kollade upp vårat medelbetyg idag..ni vet, de där man ska söka in till högskolan på..Jag fick ganska bra där men alla betygen är ju inte säkra än. Hoppas verkligen på att jag kommer få dom för de skulle hjälpa väldigt mycket att ha hyffsade intagningsbetyg :)

Neeeehe...nu ska jag leta efter Ted och Erik.. De bara gick förbi mig nyss och drog :O *skakar på huvudet* nu är det ju dags att jobba lite med bildmanus och musik till våran film.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0