Helg som inte riktigt blir som planerat

Lördag 14 mars

Grattis Petra som fyller 17 år idag.

Sitter just nu och slipar på mitt personliga brev. Försöker få den bra eftersom den ska lämnas in imorgon. jösses vad jag är nervös för de där.

Idag ska jag vara chaufför för mamma och linda som ska runt men de kan jag ju offra mig att göra.
Vi var runt och kollade på lägenheter igår, mamma, jag, mormor och morfar. Vi ska nämligen flytta i sommar. yes..
Men en lägenhet vi kolla på var inte speciellt attraktiv så den ska vi skippa..men jakten fortsätter..

har pratat med johannes också igår kväll..hoppas allt går bra för honom..håller tummarna för det.. :(

Så det blir en ensam helg för mig...men ändå, jag har ju ändå andra saker att göra..och likaså han..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0