Helg och början på vecka 13

Måndag 23 mars

Grattis till eriks syster som blir typ vuxen idag.

Idag har det vart skola igen då. skönt med bara skola tre dar den här veckan! :D torsd-fred är vi lediga vilket passar mig perfekt eftersom jag fyller år på torsdag :D 20!! OMG va gammal jag är :D

Och det känns som att det är mattelektioner konstant nu förtiden..är jättejobbigt.
Nu idag hade vi två timmar mellan 2 och 4. Sen imorgon har vi kl 10-11 och 13-14 usch..inte så konstigt att jag och erik börjar prata i variabler...
Imorgon är det idrott och badminton. Vi planerar att träffa punkten X genom att bestämma tangentens lutning i bollens bana över nätet. just nu har vi bara funktionen (x) = 10X3 -24X2 + 9 men vi jobbar på att hitta de perfekta punkterna som finns med i terassen.  jösses...

Helgen har vart ganska lugn...spelade ut guitar hero på nivån easy.. yippy.
Skjutsade runt på min syster och var med johannes..
Mamma insjuknade i något skumt och hela min släkt ringde som galna. Men de är bra att de bryr sig iaf.

Fick reda på idag att vi inte får huset vi hade hoppats på...fan också..självklart kan inte något så bra hända oss. Men vi ska iaf åka och kolla på irsta huset på torsdag så...får se om de är nå att ha..

Nej nu måste jag sussa kudden ... jag är otroligt tröööött.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0