FREDAG

Fredag 20 mars

Hej hopp alla!

Nu är det fredag och snart helg! :D om 30 min är det återsamling på lektionen..vi ska göra bildmanus till våran kommande kortfilm. Och jag behöver fortfarande folk dit! Så hjälp till och var med på en kul sak. Att stå framför kameran är inte läskigt jag lovar!

Johannes och Eriks radiogrupp har hållt på med radion typ hela dagen och jag kollade in hos dom innan lektionen började... :) haha och Erik frågade mig när jag kom in vilken tid det var vi stekte bacon på nyår ^^ haha och that brings me back...haha Han och jag stekte bacon vid halv tre på natten när jag hade lagt Johannes i sängen. Sen kollade vi på Mamma Mia hela natten och gick och la oss nångång på morgonen. Hahah det var kul de :)



Men nu sitter dom där nere och stressar för att göra klart ditt P4 reportage som ska in nu närsomhelst. :) Tycker det är såå skönt att jag redan är klar med det :D Tycker lite synd om er killar ;)

Precis nu skickade mamma ett sms om att det inte blir några räkor hemma hos stefan idag.. :( Lite tråk men men ;) då kanske jag kan få mer tid att spela Guitar Hero och Buzz och Sing Star :D Wiie. Nån som vill va mee?:P

Nej nu ska jag göra något vettigt.. :O I know blir svårt men jag ska försöka.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0