Näst sista veckan innan studenten

Tisdag 2 juni

Hörrni!!! Det är juni!! JUNI!! :D:D:D

om 10 dagar tar jag studenten :D Om 10 dagar!! Helt otroligt!

I fredags var det elba fest!! :D och det var jättekul! Hahah men vi hade så otroliga problem i början.

Erik, jag och min syster åt mat och väntade på alla andra som skulle komma. Martin, Madde och Johannes typ..Seen sprang jag in för att hämta sminket, sprang ut i vardagsrummet igen och frågade erik om han hade med sig biljetten..vad fick jag för svar tror ni??? "Nej...."
Å herregud!! Hahah såå kom Martin och vi alla tvingade Erik att ringa en lärare..han hade nämligen glömt biljetten i skåpet. Så Camilla gick med på att möte erik och martin i skolan och öppna den så de kunde hämta biljetten.
Samtidigt hemma hos mig stog jag och sminkade mig och smsade med Madde som hade missat bussen till mig och skulle träffa mig på stan istället. Sen kom det fler sms om att hon satt på fel buss..:S hahah men de visade sig vara rätt iaf så det var ju tur.
När jag väl var klar med smink och allt var jag tvungen att skynda mig ut till bussen. När väl bussen kommer kollar jag ner i min påse och ser att jag inte har med mig min biljett:S kan det bliii mer fel??? Ehm..jaa!!!

Martin ringde när jag gick tillbaka till lägenheten (hade då missat bussen, var tvungen att ta en som gjorde att jag Kanske skulle hinna med båten) och sa att han inte fick följa med på båten han skulle med på för han hade en påse med alkohol i...så jag sa åt honom att lämna alkoholen och åka med vår båt. Sen fick jag sms från Erik som sa att han inte fick komma med båten heller för att han glömt legget hemma hos mig...jösses..såå de blev till att ta med hans leg..

Kom med nästa buss iaf träffade madde på stan och gick supersnabbt till elbakajen och han med båten :D underbart.
Resten av kvällen var jättekul också :D haha dansade, sjung, skrattade och hade kul :D Tog båten hem ganska tidigt ändå och var hemma till tre.

   
  
  

På lördag morgon var det dags att åka till stockholm med Madde och Linda. Vi åkte från Västerås 10.27 och var i stockholm typ vid lunch :P
Sen gick vi och shoppade runt och njöt av det fina vädret..det enda som inte var perfekt var väl att man hade stortung väska.. :P men men..
Sen på kvällen var det dags för BOUNCE CAUTION på Orionteatern. Aaaas braaa!! :D Det var otroligt coolt och otroligt spännande..och det var helt klart ett plus att det var så snygga dansare;) haha

Sen efter bounce och skumparty med dansarna (hehe) så var det bara för oss att skynda oss tillbaka till tunnelbanan och ta oss till centralen. Hade vi haft tur skulle vi precis hunnit till tåget..men vi hade itne så tur..vi råkade gå åt fel håll i t-banan och de gjorde att vi (fast vi sprang som dårar och nästan knuffade till en tant) såg tågets ända åka ut från perrongen.
Såå det blev att sitta på centralen till tjugo i tolv och tur som vi hade var det en snäll kvinna i sj´s infodesk som skrev om våra biljetter så vi slapp betala om igen ...:)
Samma sak denna dag kom hem sen och gick och la mig vid tre.

  
  

Sen på söndagen åkte jag och linda hem från "pappas place" till sala och sen blev det till att bara slappa resten av dagen ... :)

 

hahah men grymt kul helg hade jag ;)

Och igår var det friskoletrofén i stan och jag var där och hejjade på KG folket ;) eller jaa..det gjorde jag men mest var jag ute efter att få sola. ;)

  
  

Meeen nu tillbaka till nutid ^^ Idag har jag vart i skolan och övat på utklädnadsshowen som är imorgon..jag troor inte riktigt den kommer bli en hit faktiskt...:S:P haha men håller tummarna..Hade idrottslektion också..eller skulle ha...Det kom nämligen ingen till idrotten..efteråt fick jag reda på att en i klassen hade ringt till nästan hela klassen och sagt att idrotten var inställd...liite dålig stil iaf..tur att jag och madde inte följde annicas råd iaf och skita i utklädnadsshowen som hämd...men jag orkar inte vara så elak..elak är inte min grej fast många tror det.

Fick reda på en hel del slutbetyg idag också och jag är ganska nöjd :D
Kul kul :D



Neeej ni nu ska jag sluta skriva^^
Ha de bra alla!!

Kommentarer
Postat av: "Carl"

Nästa gång tycker ja att ni borde dra till Farfars place hört dom har skatter där :O

2009-06-02 @ 20:55:35
Postat av: Johanna

Busy busy! Och nu är det bara nio dagar kvar tills du springer ut :D

2009-06-03 @ 11:25:43
URL: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0