Jag lever typ

Söndag 21 juni

Hej

Jag vet jag vet jag har inte uppdaterat här på år och dagar. Jag har legat hemma och vart sjuk ända sen studenten. Helt sjukt jobbigt. Är fortfarande otrologt sjuk med förskylning feber hosta och bihåleproblem men nu orkade jag klicka mig in på datan.

Så jag ska hålla mig kort.

Det har vart student. Tack alla som kom och tack alla för de fina presenterna jag fick. Jag och Madde fick stipendie i skolan. ABFs stipendie förfolkbildning..kort sagt, vi fick en tusenlapp var för att vi jobbat så mycket med radion. :D Blev jätteglad och för att inte tala om stolt :D

Här kommer lite bilder jag fått från folk



 

Mer orkar jag iinte lägga upp i dagens läge..när jag blir mer frisk kanske...

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0