Svart Hål

Onsdag 8 juli

Hej på er!

Nu har jag äntligen fått internet igen och kan vara lite social :D Vi har som sagt flyttat nu och självklart vet ingen vad det finns för tv leverantörer och sådant så vi har suttit här nu utan internet, utan telefon och med endast en tv kanal..:P hahah livet leker;) haha men nu så var mamma och jag på stan igår och vandrade in på the phone house och kollade på bredband..och fick hjälp av en trevlig kille som hjälpte oss skaffa både internet och nytt abonemang till mobilen (som vi ska ha istället för hemtele) hahah och även en mobil till mig :D wohoo..så jag försöker förstå den nu utan vidare framgångar ;) så nuu så är det bara tv frågan kvar men jag tror vi kommer lösa den inom kort med..:P haha har ändå hittat massa intressanta program på den här kanalen vi har nu så jag dör inte ;) hade vart kul bara att kunna se mitt favoritprogram So you think you can dance men erik spelar in det åt mig så länge..:P haha han har tur som har inspelningsbar box eller vad det heter..

Jaaja, hoppas ni har haft det kul då medans jag bott i detta svarta hål. Själv har jag väl badad då det vart fint väder, flyttat som en tok, vart på power meet och nästan regnat bort, kollat på massa bio (mer kommer...) och haft det trevligt. Jo, jag har också börjat läst så mycket jag bara kan :D Hanna Gustin i min förra klass rekomenderade Twilight böckerna åt mig för länge sen och jag kände att jaa..jag skulle testa dom..och hon hade rätt!! Jag har blivit total förälskad i dom! :P Både jag och min syster lusläser dom och slukar i oss varje ord haha jättekul dom är verkligen bra :D Så just nu väntar jag på bok 3 som kommer på posten om några dagar.







Nej nu måste jag klä på mig och fixa mig..ska in på stan snart och kolla lite :P Min mobil vill inte riktigt funka just nu..eller kontantkortet...jag håller ju på att byta från kontant till abonemang så den är förvirrad just nu och kan inte ta emot sms eller samtal..hoppas på att det ändrar sig snart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att få lite kontakt med dig igen då ;) Förresten, skulle du vilja ha någon ny design till bloggen? Tänkte om du kanske ville ha någe kort från när du tog studenten eller så :)

2009-07-09 @ 13:01:08
URL: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0