torsdag - längtar till helgen

torsdag 15 januari

just nu sitter jag hemma hos pappa och kollsr på internet medans jag pratar med johannes i telefonen. skolan har vart ganska seg idag med ljudmedier hela dagen. men jag och madde kom frammåt i processen med musikprogrammet. sen efter skolan åkte jag och madde hem till frida och kollade hur hon bor. Hon bor i en jättemysig liten etta ganska nära skolan och hon hade fixat den så bra så :) vi åt lite mat tillsammans och pratade sen efter någon timme gick vi därifrån. Jag åkte hem till pappa och madde åkte hem till hennes och chrilles nya lägenhet som jag ser fram emot att få se. :D
Så nu sitter jag här i pappas lägenhet medans han är ¨på möte.

Nu medans man får höra alla som flyttar hit och dit så blir jag så sugen på att flytta! :D Vill verkligen flytta nuuu.
Vi ska nog flytta om ett tag, till sommaren ungefär men det känns jättelångt bort. Ätnligen ska jag få slippa gamla sala som står helt still i utvecklingen. Och då menar jag inte av stan utan av alla gamla mossiga människor som valde att stanna här och fortsätta umgås med saamma gamla människor år in och år ut...

Självklart menar jag inte kära möklinta kompisar när jag säger det här för ni influeras inte av det här, men andra gör det.

Så de ska bli så skönt att kunna vara i den stad jag är i mestadelen av dagen iaf och slippa all den pendling.

Men för att hoppa till ett helt annat ämne.

Så blir jag lite frustrerad just nu för jag försöker för allt i världen komma ihåg namnet på ett program jimmy sa åt mig att kolla på. Det är ett program som kommer passa mig och madde aaasbra nu när vi ska tillverka vårat projektarbete! :) Längtar efter att börja kolla på det programmet men då måste jag förståss ha det där programmet...

Ska kolla lite mer!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo, du menar självklart oss :P

2009-01-21 @ 11:20:27
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0