Måndag

Måndag 26 januari.

God morgon!

Sitter i skolan nu och lodar runt tills vi ska börja lektionerna. Tror vi har religion till att börja med.
Har gått upp halv sex idag och man känner sig något mör.

Vet inte riktigt hur jag mår heller och det oroar mig lite eftersom det är dans ikväll och jag vill gärna inte bli sjuk. Lillkillen vi var hemma hos i lördags och spelade guitar hero med han insjuknade med massa feber och skit redan igår..:S och jag var med honom hela lördagskvällen. Inte bra....:S Men jag håller alla tummar jag kan hålla.

Jag kan uppdatera er lite mer ikväll om mitt tillstånd.

Håll tummarna för mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller mina tummar! :)

2009-01-26 @ 20:22:32
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0