Helg

Lördag 31 januari

Nu är det äntligen helg och det är skönt kan man säga.
Igår hade jag och madde radio ända till nio så jag kom hem kvart i tio eller något. Fick veta att vi visst har köpt häst och allt. Där ser man...
Kul för linda är det iaf..mer kan jag inte kommentera just nu.

Och idag kom mormor och morfar över bara för att visa upp sin nya bil ;) haha den var jättefin och jättestor :D och jättehäftig ;) Snygg bil du har skaffat morfar! :)

Sååå....snart ska jag iväg till västerås igen. Sanna och Linda och jag ska till Madde eftersom Sanna ska få sitt hår fixat av madde. Om någon är intresserad av en hårförlängning till mycket billigt pris så är det bara att höra av sig.

Sen tar vi med johannes hem, vart han nu befinner sig. Han ska få sin snowboard också den har han inte fått än sen vi var i sälen.

nu måste jag hjälpa mamma kolla på internet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0