Shopping igår

Tisdag 24 februari.

Grattis mormor som fyller 68 idag :D (tror jag iaf.) Hon och morfar är nu i Österrike och gottar sig medans vi andra sitter kvar hemma i sverige :) Livet kan vara orätvist ibland.
De är på samma ställe som jag var med på förra vintern och imorse fick jag världens tillbaka längtan vill dit igen!





Igår var jag, erik, madde och johannes ute på stan och shoppade :) Jag fick med mig ett par baggyjeans, två par shorts jag kan använda på dansen och en BH och tillhörande trosor. Nöjd är jag :) Sitter i mina byxor nu och dom är jättesköna.

Madde och jag gick runt på HM och plockade fram massa kläder till både johannes och erik och johannes plockade också till erik sen gick vi till provrummen och så fick de testa allt :O:O:O :D hahah Så här kommer lite mannekängande.

      

Slutade med att erik köpte tre tröjor och johannes ingen ;)



Efter de att madde hade åkt hem hade vi inte så mycket att göra längre så vi sprang in på bio och kollade på Bedtime stories :) Den var faktiskt jättebra :) Skulle vilja se den igen. :)

Efter de gick vi till stadium och jag hittade ett par skor som jag är Kär i :D Vill ha dom verkligen men vet inte om jag ska köpa dom. de är nästan som de jag redan har men oj så snygga!

Me Want very much!



Just nu sitter jag iaf hemma i soffan och jag skulla ha gjort lite personligt brev och sånt. Men johannes dök upp här så vi hittar väl på något vi ett tag.

 
Det här är min outfit för tillfället. Mina nya Baggyjeans från Gina, två linnen (rosa och vit) också från gina och en svart tjocktröja med hög krage från Only.

Se ya later!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan hålla koll på födelsedagar med hjälp av sidan: www.birthday.se

2009-02-25 @ 13:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0