Promenad i solskenet

Torsdag 26 februari

God dag alla.

Jag kom nyss hem från en lång skön promenad med grannens hundar. :) Me like. Vi gick i ungefär en och en halv timme och det var sol hela tiden :D
Nu är jag fylld med vitaminer och glad och nöjd :D Bättre kan det inte bli egentligen...eller jo, om man hade haft med sig en stol och kunde sitta och sola i en halvtimme eller nå.





Igår var jag med johannes en stund. Han kom i tisdags och sov över till onsdagen och vägrade nästan att åka hem på onsdagen. Men till slut fick jag honom att åka och skulle då sätta mig med alla saker jag ska göra. Jösses vad svårt det är att skriva personligt brev. Sen kom linda hem och då blev det inte nå mer plugg. Linda och jag gick och köpte två filmer som vi sen satt och kollade på efter Greys anatomy.



Planerna för idag är att komma igång med allt. Nu kommer ingen störa mig på några timmar. Hoppas ni andra har en bra dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0