nervös

Onsdag 11 februari

Hej alla :)

Har varit en galet stressig vecka...igen :) Bodde hemma hos pappa månd-onsd så jag har precis kommit hem till sala igen. Jag har dansat både måndag och tisdag och jag har även haft idrott i skolan i tisdags.. :) Det är skönt att träna men måste ju säga att min danslärare är en martyr haha ;) Needå men hennes styrkepass är skiitjobbiga. I går gjorde vi 45 upphopp i rad, plankan och sedan 32 armhävningar. Kan ju berätta att benen iiinte mådde bra efteråt ;) Mjölksyra som vettetusan haha :P sen när piruetterna skulle sättas kunde jag inte hålla balansen. haha men men :P ju mer jag tränar ju starkare blir man ju så :)
Jag har två mål att nå och jag håller alla tummar som finns att jag når dom.

Skolan har vart ganska seg men ändå kul. Vi har nästan bara sysslat med internationella relationer och med P4as reportage. Lite stressande det där med P4 men jag tror vi kommer klara oss ändå. Imorgon ska Jag, Madde och Ted redigera och sätta ihop allt. Madde och Jag ska även spela in vårat radioprogram som ska sändas imorgon. Lyssna alla det är Alla ♥ Dag Special på Fredag. 16-17 på Vår Radio 93,7 MHz

I helgen har jag anmält mig till Högskoleprovet och betalningen och allt blev klar i måndags. Jättenervös över det där satans provet..:S:P men som tur är går det som det går..jag får göra massa testprov och sen kan jag inte göra så mycket mer. På söndag ska jag söka in till ett program jag vill gå efter studenten. *Hoppas*
Om jag inte kommer in på det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Finns några andra kurser jag vill gå men känns jobbigt att börja skola på en gång igen om man inte är 100% på att man vill syssla med det i framtiden.
Skulle helst vilja jobba, gärna i norge eftersom både mamma och mormor och morfar brukar vara där på sommaren. Har aldrig varit där..skulle vara spännande.

spanien


Lägger upp en bild från Spanien i somras bara för att jag nu blev så sugen på att det skulle bli sommar :D


Och nu kom jag att tänka på att jag skaffat mig en biljett till 100 dagars festen på Pluto den 5 mars! :D
TJOHO! :D
Börjar smått fatta att det inte är långt kvar, att jag redan har gått största delen av året och att nu är det bara slutspörten kvar :D Läskigt men så otroligt kul :D Äntligen är det min tur!

Jag ska gå och leta efter ett par tabletter som borde ligga här någonstans och skräpa...I need them desperatly.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0