Fridlufsdag och dans snart

Tisdag 17 februari

Grattis till mig idag för jag har namnsdag :D Sandra och Alexandra.

Idag har det varit fridlufsdag för hela slanten då vi först var ute på rocklunda och sen inne på bellevue. Det har faktiskt varit mycket kul tycker jag så en stor eloge till Ted och alla andra som fixat allt!

Madde och Min grupp var nästan först ut på allt så vi var gruppen som började med "nätet". Där skulle vi ta oss igenom ett nät utan att nudda tråden och alla skulle hjälpa varandra komma in och ut och så.. Mycket kul. Eddie i gruppen skulle dyka igenom ett hål och frog med sig hela nätet med foten. hahah aj då men mattelärarna tyckte de var jättekul och skrattade ihjäl sig.

Sen var jag, madde, frida och erik och kollade på hästarna ute på rocklunda och de fanns en massa sötnosar. Tyckte synd om en häst som blev fasthållen av en annnan häst. Den andra hästen bet nämligen sig fast i den första hästens ros grimma. Stackare.
Tillslut frös Erik så mycket så vi var tvugna att gå tillbaka.
På eftermiddagen var det Bellevue och Madde och jag älskade VGF hallen med alla studsmattor och skumgummi hål. Ville vara där längre än 20min

Nu ska jag packa mig iväg till dansen. Showjazzen börjar om 30 min. Dagens outfit till dansen är leggins, svarta strumpor, blått linne och en svart Koola Anna tröja över. Håret är uppsatt i en hög hästsvans i brist på fantasi och för att slippa ha håret i ansiktet. (speciellt nu när det envisas på att vara elektriskt 24/7)






Så nu har jag kommit hem från dansen, duschat, packat ihop alla mina grejer, kollat på tv och gjort mit iordning för kväll. Tänkte bara uppdatera lite till här och sen hoppa i säng.

Dansen gick jättebra och det känns skönt när man får något positivt tillbaka av tränaren. Hela gruppen gjorde bra ifrån sig idag och det gick som smort. Självklart fick vi massa nya saker att träna på + att vi fick göra våra kära upphopp..*urk* Men ska de va så ska de!



Jo jag glömde ju berätta om att jag, madde och ted har gjort klart vårat reportage och krönika till SR P4 Västmanland som kommer sändas på Tisdag v.9 mellan 17.00-17.30. Ni som är intresserade eller nyfikna på hur det låter kan ju lyssna då :) 100.5 MHz

Nu ska jag sova :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattiskram från mig!

2009-02-17 @ 20:44:41
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0