Titut

En sång för alla dom för alla dom vågar drömma och håller hoppet vid liv (8)

Japp jag lyssnar på låten jag fick som singel igår, ni vet :P
Om inte, kolla tidigare inlägg ↓

Kom tillbaka från stan för ett tag sen, fick en ny internet dosa, en såndär läskig liten grej som de flesta andra har :P haha men den var inte så svår som jag trodde. Så nu har jag köpt julklapp, kommer nog i posten om några dagar :)

Datorerna funkar inte som de ska idag heller..urk jag blir gråhårig...Så jaa man kanske ska ta lunch då? Att öppna ett 1timmes program i wavelab brukar ta ca 1 minut i vanliga fall...nu tar de 1 timme...Känns inte värt likssom. Hopppppppaaaas de här blir bra snart så saker och ting kan bli gjorda. De är lite frustrerande att sitta här utan att göra något vettigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0