God Jul

Torsdag 24 december - Julafton

God Jul alla läsare!

Idag blev jag väckt halv sex på morgonen av mamma. Nu var det dags att äta gröt och öppna julklappar. Helt sjukt tidigt jag vet, men mamma skulle börja jobba klockan sju så vi var tvugna att göra det tidigt :)
Jag satte på julmusik på datorn och mamma fixade frukost och linda försökte ta sig ur sängen. :P hehe
Jag fick en massa fint :D Det absolut bästa måste ju vara armbandet från lilliplutt! ♥ Ett silverarmband med inristningen "Alltid vi". Aaaww så sött tycker jag!! :D

Aldeles snart börjar julens favorit, Grinchen, och sen blir det till att göra sig fin och gå till Åsa med familj för att fira jul :)

Hoppas ni andra har en bra julafton ni med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0