Full Fart

Måndag 28 december

Hej hej

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna så jag kommer nog vara ganska kortfattad ett tag.

Idag har jag flyttat in möbler i min lägenhet :D Nu börjar allt ta form, det är jätteskönt :D Igår var jag ute och handlade en soffa och mitt efterlängtade köksbord. Så idag var vi och hämtade båda och monterade ihop allt. Jag köpte även en "lampa" till köket. Men en grejj fattades till den så jag måste åka tillbaka imorgon och klaga lite. Samtidigt ska jag köpa en kattsandsspade och matskålar till måns :) Snart kan sötnosen flytta in med mig.

På onsdag kommer Jesper och hälsar på under nyår :D Ska bli kul...Sen på söndag kommer Nina, Lovisa och Johanna :D

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool song!

2010-02-09 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0