En bra dag

Onsdag 16 december

Ja idag är det en bra dag :D Snön ligger vit och fin utanför fönstret, ontheten i armen efter svininfluensavaccinet börjar avta, efter jobbet ska jag hämta nycklarna till lägenheten och så klarade lovisa uppkörningen idag :D Grattis Lovisa :D !!

 

Så här såg det ut igår när jag gick mot bilen som stod på Culturen efter jag vart på stan. Måste ner lite senare den här veckan för att köpa något att ha på sig på julmiddagen på fredag. Har köpt en fin klänning på Nelly.se som jag skulle vilja ha tills dess, men tror inte att den hinner komma innan fredag :( Aja, gör den inte det så får den bli en julklapp till mig själv. Men då kommer fortfarande frågan: Vad ska ja ha på mig på fredag? Ja, jag får nog hitta på något.

Nej nu ska jag jobba på lite, och när tiden finns till, skriva ett svar till Stephanie. Lovade att berätta hur det gick på dansen. :) Sen efter jobbet blir det som sagt nyckelhämtning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0