Snabbis

Tisdag 4 augusti

Hej hörrni jag tänkte blogga lite snabbt. Sitter på jobbet för tillfället och ska snart ner och möta en skock skådespelare. Hoppas det går bra :) Sista veckan på jobbet just nu, ganska skönt men ändå tråkigt. Har vart rätt kul och tiden har gått snabbt som sjutton.

I helgen har jag vart ute på pitchers och sen har jag vart hemma och slappat..mycket skönt faktiskt att ta det lugnt. Har köpt en ny bok också som heter the host som jag försöker läsa..tar tid men den är bra:)

Känner att jag inte haft så mycket tid att träffa några kompisar på sista tiden, typ Madde :O Det var jättelänge sen vi träffades..känns som sju år fast det var för tre veckor sen :) Nej henne måste vi kontakta snart, jag börjar få maddesug haha:)
Sen var det ett tag sen man träffade the gang - Nina, Lovisa och Johanna. Men dom träffar jag om sex dagar då vi drar till Gbg :) Ska bli kul att göra en tripp..:) Längtar en massa..:)

Nej nu måste jag ner och se till att allt funkar som de ska inför kommande sändning. Johannes är ju inte här längre och ser till sina reportrar så då får ja göra de istället..

Ha de superbra nu när vädret är ganska bra:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0