Jobbet

Onsdag 26 augusti

Just nu sitter jag på jobbet tillsammans med Ida och en vovve som heter Kråma, det är min tredje dag idag och regnet öser ner just nu..:/ de är ju inte de roligaste men tur att man sitter inne just nu :)
För er som inte vet jobbar jag nu på Vår Radio i Västerås som producent. :) heltidsjobb, känns jätteskönt att ha fått jobb såhär direkt efter studenten, är riktigt glad över det.
Så nu sitter jag här, jag har fått genomgångar på hur saker och ting funkar och så i två dagar, men det går lite segt eftersom jag inte fått min mejl kopplad till outlook så kan jag inte få kontakter och sådant viktigt av Ida..:) Men förhoppningsvis får jag det imorgon då It killen Tom är frisk (håller tummarna)
Så just nu sitter jag här vid min dator och har inget att göra typ. Vi har inga sändningsgrupper idag utan bara repriser och sånt så allt är praktiskt taget klart och fixat så..Sitter och kollar ut på tråk vädret och lyssnar på musik och smsar med Lovisa :)

Så nästa vecka börjar dansen igen :D det ska bli kul! Har verkligen längtat efter den :D ska ju gå två danser, först showjazz sen Balettjazz..Men nu har jag insett att jag kommer ha Kommunfullmäktige en gång i månaden på torsdagar..och det kommer krocka med min balettjazz grupp:S Jäättetråkigt tycker jag verkligen men de finns inget jag kan göra åt det, kommunfullmäktige måste spelas in så då skulle jag missa var fjärde lektion på dansen och då kommer man långt efter. Har kommit på att de ända bästa är att säga ifrån mig min plats på den och köra ett friskispass eller något istället..

Nej hörrni nu ska jag återgå till mitt jobb..kollar ut en sista gång genom fönstret och ser att det börjat regna om ännu mer..jösses, just nu känns det som att det är riktig höst. Well hope for better weather later!

Kommentarer
Postat av: Monster Anna

Det är bara att grattulera till jobb då:O) Och att dansen snart drar igång. Jätte kul för dig.

2009-08-28 @ 13:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0