Hemma från jobbet

Ja nu har jag vart aktiv tycker jag :O tre inlägg på samma dag..hahah men fler blir det nog inte eftersom jag snart ska lämna datorn och bege mig till soffan med min bok och vänta på att Ghost Whisperer ska börja.
Jag kom hem för ett tag sen. Var ute på ett reportage på Dansverkstan här i Västerås. De ska snart åka på VM i bratislava:) Coolt! Lycka till alla ca 48st som åker:D

Men nu sitter jag iaf här och laddar in massa kort från min mobil till datorn..det tar lite tid eftersom de är så stora bilder vilket gör att jag inte orkar lägga in lika ofta som förr..haha well well 8megapixel kan inte alltid vara possitivt;)
Men nu så ska de komma lite bilder av de som hänt på sistone..:) Eller mest från i fredags då vi var på pitchers

  

Här ser vi John, Jonathan och Joel...vad många J de blev..:P haha jaja, de är dom iaf.

  

Och här har vi Thimmy, Sebastian och Erik. Det var föresten Sebastians 18 års dag och den ville han fira... ordentligt..

 

Och här har vi Pontus och Jag då, jag som vanligt iförd keps ;P haha och sen en bild till på Joel när han gör skumma saker..:) vet man inte vad han ska illustrera där ser det..märkligt ut...:S:P

Ja där var bilderna från i fredags de..:)

Hade en bild från jobbet igår med tänkte dela med mig av den med;) hahah den är också..märklig...men till skillnad från bilder över så är alla skumma tankar man får i hjärnan sanna ;P



Jaja nu låter jag er njuta av alla bilder ett tag! :D

Ha de alla små kycklingar


Kommentarer
Postat av: Galningen till höger

Det såg ut som om rudolf hade en väska i knät först, hörde att han var mjuk :P och ja vilken 18 års dag Sebbe hade ;) han fick ju massor med pengar... I munnen men ändå :P

2009-08-04 @ 21:04:02
Postat av: Galningen till höger

Det såg ut som om rudolf hade en väska i knät först, hörde att han var mjuk :P och ja vilken 18 års dag Sebbe hade ;) han fick ju massor med pengar... I munnen men ändå :P

2009-08-04 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0