Skärtorsdag

Torsdag 9 april

Idag känner jag mig faktiskt mycket bättre tack och lov..:P
Sov ordentligt länge idag också kanske var därför..(11 typ..)

Idag är det ju dagen då alla påskungar ska komma och knacka dörr, ge litet kort och få högar av godis tillbaka.
Gillar inte riktigt de där..kanske för att jag varken är barn eller förälder än. Jag tror de blir roligare när man har barn själv som går och knackar dörr. Just nu gömmer jag mig för dessa småvaresler.

Har pratat lite med johannes och erik och madde idag på msn..har satsat på cyberkomunikation helt enkelt..Johannes och jag har kommit överens om att träffas någon dag och prata med vi får se vilken dag de blir helt enkelt. Han har fullt upp med  läxor och jag ska iväg lörd-månd. Vi får se hur det går helt enkelt.

På lördag ska jag och syster till Irsta (våran soon to be by) och grilla med moster och kusiner. Ska bli skoj seciellt med tanke på att de ska bli 18grader varmt och solsken :D Me like!

Längtar också efter den 18e då jag ska till borlänge. Ska bli skönt att prata med folk om saker och ting..har ju folk att prata med här med men de blir en annan sak med dom.
De är inte killar..;)
Och madde har jag aldrig haft tid att prata med ensam förutom våra enstaka minuter då vi flyr alla andra..




En fråga:

Någon som ska till Maskinen imorgon på Silk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0