Sjuk

Onsdag 8 april

...Occh idag är jag sjuk...Hääärligt.
Vad irriterande det är att bli sjuk. Jag har faktiskt kommit fram till en teori om varför/när jag blir sjuk bara sådär. Jag har märkt att efter varje stressad period i mitt liv blir jag sjuk. Den här gången var det Filminspelning, ta hand om huset, ta hand om min syster, göra läxor och johannes. När mamma kom hem igår släppte den här förskylningen lös. Som att knäppa med fingrarna. Förra gången jag blev sjuk var det samma fenomen: Jag var precis klar med en tuff period.

Så jag ligger hemma och slöar för att slappna av. Har ont i kroppen som jag vet inte vad och jag hostar. Det här får ta och gå över tills jag ska vara med mina möklinta tjejer annars ska jag personligen gå och mordhota min förskylningsvirus.

Jag håller alla tummar på att jag blir frisk snart och hoppas ni gör det med :D



Och snart är de Påsk!

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller tummarna! D

2009-04-08 @ 18:03:57
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller tummarna :D

2009-04-08 @ 18:04:13
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Johannes

Krya på dig!

vart är kortet taget?

2009-04-08 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0