Love my new Whitiees

Fredag 24 april

Idag när jag kom hem från skolan låg det ett stoort paket åt mig på bordet :D Kolla själva hur coolt är det inte att få en sån här hem..:)



Och inuti låg det en tröja som jag har skickat efter! :D En Soran tröja :D Och snacka snabb leverans..:P två dagar sen skickade jag ett mejl om att jag ville ha en :)



As snygg och rolig tröja :D Jättenöjd! :D

Och tidigare den här veckan kom mina skor som jag beställt med :D



Här är kartongen...

  

...Och så här ser de ut. :D

 



Införd Soran Tröjan och Mina Fiiina Skor :D



Fler inlägg kommer senare under kvällen :D Jag har ju helg nu så nu har man tid :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skorna var ju skitsnygga!

2009-04-25 @ 09:55:18
URL: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0