Hallelåja

Tisdag 7 april

Idag har jag varit i Västerås och shoppat. Eller det skulle bli shopping men de blev inget. Först hämtade jag mamma på stationen. Nu är hon hemma igen efter över en veckas semester i abisko. Och brun är hon.
sen åkte jag och hämtade erik och åkte in till stan. Där gick i i lite mer än en timme och väntade på de andra. När väl madde, laila och johannes hade kommit gick vi och åt. Det blev en kycklingsallad från george. Otroligt gott. Vi satt ute på stadshusets trappa och åt och madde körde sommarlåtar på mobilen. Super mys.



   



Härligt med sol!

Efter vi hade ätit förljde vi med madde när hon skulle ta hål i örat och sen gick vi och kollade på studentskor. Hittade inga perfekta än så länge men letar vidare.

Halv 4 ungefär skulle jag och erik åka hem så vi köpte munkar och hade "inte slicka sig runt munnen" tävling på vägen hem. Haha blev oavgjort..

När jag kom hem skulle vi iväg och handla och sen hämta linda från ko ladan hon jobbar i. Fick komma in och klappa en kalv som var jättesöt. Men nu luktar jag ko så måste duscha imorgon. Just nu orkar jag inte håller på att smälla av av trötthet.

Känns som att jag håller på att bli sjuk också..:( Jag har ont i halsen ont i huvudet och det trycker bakom ögonen. Inte bra. Hoppas en natts sömn botar det annars vet jag inte vad jag ska göra.

På torsdag blir det massage på kristiansborg (en 20 års present från kerstin) och det ska bli superskönt! Längtar!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

George som i Coffehouse by George? :)

2009-04-08 @ 11:41:48
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0