filminspelning och kort dag.

tisdag 28 april

Hej nu sitter jag hemma hos pappa och bävar mig för läxorna som måste göras. Idag har det varit en kort dag i skolan. Började med engelska lärarlöst en timme sen vidare till bombardier och idrott men var ute och gick eftersom jag glömt kläder. Efter det tillbaka till skolan och äta dundervidrig mat som vanligt sen upp och ta närvaro på matten och sen slutade vi^^ kl 12. Så var med Erik, Madde, Malin, Frida, Kattis, Sofia och en kille som heter Josef tror jag och spelade in deras kortfilm..men drog klockan två för att åka hem hit... så nuu ska jag väl börja med läxorna.
Måste bara påpeka att den som kom på att vi skulle vara vita på dansen kan ju ta sig nånstans....:O kollade in mig själv i danskläder nyss..och himlar vad de inte ser bra ut likssom..måste nog ha ett vitt linne under mitt vita linne för de vita linnet är ganska tunnt..helt klart...jösses alltså...Blir bättre sen med skinnjacka på ...;) wow va coola vi kommer vara.
Ikväll blir det alltså dans! :D

Ha de så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0