Bio igår och massa plugg

Söndag 26 april

Hej hopp. Idag har jag hållt på att packa packa och packa. Vi håller på att fylla kartong efter kartong och åker iväg med så snart har vi väl inget kvar ^^ haha och de är ändå två månader kvar tills vi flyttar ^^ haha bra att vara ute i tid kanske..
Men nu lägger jag röjjet på hyllan ett tag och sätter mig vid datorn :) Det är tänkt att jag ska fixa med läxor men kände att jag ville skriva ett inlägg innan ..:)

Igår så var det plugg med ..:) Blev klar med ett delmoment i en läxa och det är ju skönt..:) Måste bara speeda lite och bli klar med allt annat med så man kan ligga på +-0 inför den stressiga perioden som börjar imorgon.

När mamma kom hem igår så böt vi om och stack ut och sprang..:) Det kommer bli min nya filosofi..springa.
En solklar förbätring från förra gången iaf.. :) Sprang 2.5km utan att stanna och tiden på 2.2km blev 30sek bättre än för två dar sen ...:) Wihoo!

sen hem och duscha och fixa till sig eftersom jag och familjen skulle på bio klockan 7 :D Fast and Furious! Braa film! :D Mycket bra faktiskt..Sen efter filmen fick jag se "the magic room" alltså projektorrummet ;) haha ssåg mycket logiskt ut faktiskt, mamma och linda fattade inte alls vad Karro menade när hon förklarade alla funktioner men jag tyckte det påminde ganska mycket om radiosaker..:) Mycket fint var det, gammaldags med sånnadär stoora rullar med film på..:P haha mycket coolt.



Sen efter filmen åkte vi hem och kollade på Hockey där Sverige slog österrike ganska brutalt...:P Mycket bra mycket bra;) haha

Neeej hörrni nu ska jag försöka vara duktig innan linda kommer hem..

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst var den bra!? Drömde lite om alla bilar. Och om O'Connor också ;)

2009-04-26 @ 15:44:40
URL: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0