Bilder och annat smått..

Torsdag 16 april

Hejsan alla:D Nu har jag kommit hem till sala och håller precis på att ladda över 116bilder som jag knäppt den senaste tiden :O jösses..:P haha tyvärr orkar jag inte lägga upp alla men några ska nu få kolla på..:)

Idag var det föreläsning på växhuset i 1½ timme om främlingsfientlighet och sverigedemokraterna..jag hatar att behöva säga det men det var riktigt tråkigt..Ville verkligen att de skulle vara intressant och jag försökte lyssna men ögonen föll ihop konstant..:P haha men men..Och rektorn höll ett tal både före och efter vilket börjar bli en vana nu..

Sen efter skolan åkte jag med mama och hennes jobbarkompisar hem i en pytteliten opel haha. Sen gick jag ut med grannens hundar eftersom hon har gjort illa sig igen. Och sen har jag suttit vid datorn och pratat med trevliga människor på msn..:) vissa var lite mindre roliga konversationer men vad ska man göra..jag hoppas att den människan som inte är glad just nu kan komma på andra tankar om ett tag.
Men iaf...de flesta var trevliga :D

Imorgon är det fredag och sista dagen innan helg och Borlänge turen:D Tjoho! Blir till att redigera filmen hela dagen imorgon och jag ser fram emot det :D ska bli kul. Sen är det radiomöte halv tre med tommy och ida. Då ska jag få arbetsuppgifterna vi ska göra i sommar :) Jag kommer ju vara en av ledarna det här året och jag ser fram emot det. Enda negativa är att vissa inte tar mig på allvar eftersom vi går i samma klass, men jag får väl hunsa runt på er;)

Nej nu kommer det lite bilder :D

Middag hos Kusinerna - Lördagen

  

Middag och trevligheter hos Monster Anna - Söndagen

         

Morfar 70 år! Firades vid Sten väggarna (?) - Måndagen

             

På väg till Dansen, Västerås - Tisdagen

 

Kopparlundsgymnasiet, Lunchrast - Onsdagen

  

Madde med ont i ryggen när vi promenerade - Onsdagen

 
   

Promenad med grannhundarna, Idag

   


Så det var allt för mig. Nu ska jag sova. Börjar 12 imorgon men måste sova för de ;) Ha de så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad söta hundar! Kan du inte ta med dem till Borlänge? ;)

2009-04-17 @ 11:38:44
URL: http://melinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0