Torsdag 4 september

Hejsan

Nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att ghost whisperer ska börja..=) ett måste på torsdagskvällar.
Har just skrivit klart en text om vad vi ska göra för reportage till P4 Västmanland till Tommy som jag skickat in och så har jag skickat in mitt referat till Daniel. Känner mig mycket duktig faktiskt eftersom vi fick referat läxan igår, jag skrev klart den imorse på en timme och nu bara putsade jag på den och skickade in. Känns bra, ett mindre stressmoment under helgen.

Idag åkte jag in tidigare till skolan för att prata med Tommy om en sak han berättade igår för mig och madde, eftersom det har gnagt på mig ända sen dess. Men han var på möte, därav att jag gjorde referatet istället. Sedan åt vi lunch och då träffade jag Tommy så jag kunde prata med honom då. Han visste vad det var frågan om och förstog mig vilket var mycket skönt. Jag behövde inte förklara så mycket vilket är bra. Han bad om ursäkt om han hade sårat mig och lovade att jag,madde,johannes och en person till (som jag kanske vet vem men vill inte skriva utifall att denne person läser min blogg och sen inte blir den) snart skulle få mer info.
Vi hade också mediainriktningen idag och det var väl sådär..vi böt idé igen och nu ska vi göra ett sportprogram. Det spelar inte mig någon stor roll bara vi börjar jobba på allvar snart för jag vill inte få sämre betyg för att andra inte jobbar effektivt. 

Sen bar det som sagt av hem till pappa där jag böt om och kastade i mig en macka. Sen skulle jag iväg och dansa för första gången=D Var så himla skoj så det är sjukt =D hahah det kommer vara lycka varje torsdag efterssom man får dansa då. Men som vanligt är jag stelare än ett kassaskåp så de blir till att träna och stretcha. 

Skriver mer snart ska kolla på Ghost Whisperer nu!!

Puss 



AAAH Jösses vilken besvikelse..De har ersatt Ghost Whisperer med Hero. =S =/
Vad irriterande, det var ju så spännande =( jjaaja vad ska man göra likssom.

Vad pratade jag om nu då?...Jo dansen hade jag kommit till.
Det var verkligen kul att vicka på höfterna ;)

Imorgon är det fredag och ingen radio än. Men vi ska försöka få dit Richard och spela in hans röst eftersom våran jingel har raderats ur radions datorer.
Sedan kommer mamma med mina kläder.
Vid fem ska jag, madde och mimmi till växhuset och träffa lokalbandet Total som vi ska göra musikvideo till.

Sedan ska jag och madde ut på krogen (kanske johannes och erik också och kattis och hennes kompisar) det kommer nog bli skoj, länge sen sist.
Frågan är bara om/hur/när det går bussar till bjurhovda eller vart jag ska sova och hur jag tar mig till sala dagen efter..

Det återstår att se...

Och så en sista sak så kan jag ju konstatera att tvåorna på KG är så otroligt dryga och smått störda också. Jag fick ett mejl idag som jag antar att hela skolan fått av någon i tvåan med namn Eddie. Ingen aning vem den personen är bara att hans namn är på mångas läppar. Jaja..iaf så fick jag då ett mejl av honom med en länk till youtube. Denna länk är till en film på en annan i åk 2 - naken.
Ja precis. Och inte nog med det så sitter han i skolornas soffa. Hur illa är inte det då? Jag tror ingen vettig människa i skolan sätter sig på samma ställe han har slagit ner sina två nakna skinkor. Enligt mig borde vi stänga av culturredaktionen och sanera den ordentligt innan faran är över.
För alla som ändå trots varningstexten känner för att kolla in denna person, sök på "Anton Rubin the one and only" på youtube. Den går inte att missa... 

Så som jag sa så är många på den här skolan mycket omogna..men vad kan man begära av 91or?

Ne nu ska jag vara social med pappa.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0