Torsdag 11 september

Nu var det några dagar sedan jag skrev. Men men...

Först vill jag ta och gratulera Ted som idag fixade körkortet! Grattis äntligen slipper du teoriböckerna och den för alltid hatade övningskörnings skylten.

Sedan vill jag bara berätta att jag verkligen älskar att dansa! =D Det är så superskoj! Jobbigast är nog bara att man är ovigast och säkert bredast av alla där inne. Bra att man iaf kan dansa hyffsat så man inte gör bort sig totalt.
Madde och jag måste köpa oss dansskor snart också då blir det en shoppingvända i sthlm.

Igår hade vi en heldag bara jobba jobba på..vi skulle nämligen filma våran musikvideo till Total. Det gick ganska bra ändå fast vi ändrade ganska mycket i storyboarden p.ga brist av tid. Vi ska även filma imorgon och på söndag sedan blir vi nog klara. *håller tummarna*

Imorgon är det också sesongspremiär för Äntligen Superfredag med Sandra och Madde på Västerås Närradio 93,7 Mhz. ;) hahah Med ny jingel och en engelsman i studion..haha spännande spännande. Måste ägna oss åt det imorgon eftermiddag också.

SEEEN!! Sen åker jag till Borlänge! =D Nu är det dags för mig och mina mökkerta girls att träffa den bästa Nina som har flyttat från oss.
Ska bli jätteskoj faktiskt! =D

Sen på lördag eller söndag ska jag och Johannes förhoppningsvis kolla på bio! *hoppas* blev inget förra helgen av olika skäl.

Nee nu ni, nu ska jag faktiskt snart sova. Måste fixa lite låtar och sånt till radion sen och sen ska jag SOVA!! Har inte fått sova ordentligt på hela veckan och ser fram emot en och säkerligen den enda långa sovmorgonen (till åtta typ) på hela veckan!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

2008-09-13 @ 20:55:53
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej och hå, här skickar jag tomma kommentarer ;) Men vi hade det ju urskoj! Alltid lika roligt att träffa varandra :) Och jag har ju all tid i världen att göra om det ;)

2008-09-13 @ 20:57:02
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0