Tisdag 30 september

Helloj

Tisdag är det och sen på kvällen med. Trött är jag och snart ska jag upp och duscha. Men tänkte skriva nått här innan.

Idag var jag hos tandläkaren och kollade..måste komma tillbaka för jag har ett hål att laga..typiskt.
Men men
Sen direkt till skolan där vi nu har tema Vetenskap. Sedan stresshanteringskursen likssom varje tisdag.
Sen efteråt kom Grahn och hämtade musikvideon som nu är klar och sen gick jag och johannes ner på stan. Där tog vi en subway och gick till hans mammas jobb och lyssnade på MIN GRUPPS REPORTAGE I P4 VÄSTMANLAND
Och det var ju så underbart bra också!
Sen gick vi ut på stan och kollade kläder till Johannes. Och sen så beställde jag klipptid till mig och syster på Hairfashion acadamy. Yes de ska bli skoj. Så nästa fredag klockan 17.15 och frammåt.

Mycket som ska göras nu, och det mesta är skoj=D

Tisdag: Grupp 2 på P4 Västmanland. EU
Torsdag: Dans
Fredag: Fira Elli som fyller 10. Johannes följer med mig hem sen.
Lördag: Brynäs-Linköping med Linda 18.30
Torsdag v 41: Dans
Fredag v.41: Radio, Klippa mig.
Lördag v.41: Stockholm! Chokladmässa, Presspass, Dansskor, Buttericks
Torsdag v42: Dans
Söndag v.42: Stockholm, publik till Sanningen Bakom kanal5 16.30

Ser fram emot mycket. Speciellt en dag tillsammans med Älskling det var så länge sen vi fick vara tsm en helgdag utan att behöva göra något annat, bara ägna oss åt varandra. <3

Nej nu ska jag sova tror jag..tågresande imorgon.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0