Tisdag 2 september

Sitter i skolan *urk* tröött...

Johannes följde med mig hem igår och sov över..haha nu fick han se hur det känns att gå upp halv 6 på morgonen. Men jag hade det jätteskoj iaf.
Igår gjorde jag klart min argumenterande text, hoppas den duger..=S Sen fick johannes sitta vid min dator och skriva på hans men han blev inte klar.

Igår gjorde jag och madde och mimmi våran storyboard till musikvideon så den är nästan klar. Det känns jättebra verkligen, nu hoppas jag bara att det går lika bra att göra videon.. =P

Idag är det entrepenör hela dagen...=/ suck faktiskt...Vet inte alls om det kommer bli kul eller ej, men vi får väl se antar jag.

Äch nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0